Brann i Etterstadgata

I kveld veltet det opp røyk i Etterstadgata.

Vi fryktet for skjebnen til vårt nye nabolagshus i Etterstadgata 6.

Vi fikk ikke lov å gå inn i gata for å se, men i følge en brannmann som passet på sperringen var det bare treskur på baksiden av nr. 4 som hadde brent. Der har det jo som mange har fått med seg vært et fristed for folk med røykevaner som ikke er helt sosialt akseptert.